Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stamboom familie van Rooijen.

  • Ben van Rooijen

    Sinds 1998 onderzoek ik de stamboom van de familienaam van Rooijen oorspronkelijk afkomstig uit Wijk bij Duurstede en hoop daarover een familieboek in het jaar 2003 uit te brengen. De huidige generaties uit Wijk bij Duurstede, Cothen e.o. zijn nog niet allemaal benaderd. Heet u “van Rooijen” en wilt u weten of u tot mijn stamboom behoort en wij dus dezelfde stamvader hebben, e-mail mij dan. Ook voor overige vragen kunt u mij e-mailen.

    Met vriendelijke groet

    Ben van Rooijen

  • Jan

    Hallo Ben,

    Ik ben (helaas voor jou) geen familie van je (hahaha).

    Maar…. als je iets van jou stamboom op een homepage hebt staan kun je deze vanaf nu helemaal gratis op deze 0343 pagina zetten.

    Ga dan naar de rubriek -van uw webmaster- en de rest wijst zich vanzelf.

    gr.

    Jan van Donselaar

  • gerard mooij

    Beste Ben, ik ben in de oorlog ondergedoken geweest bij een familie van Rooijen in Harmelen. Na de oorlog is deze familie geemigreerd naar Canada en ik zou willen dat je familie van ze was, omdat ik dan wist waar en of ze nog in leven zijn. Er wonen in de buurt van Harmelen nog meer mensen met die naam. Ik wens je veel succes met de opbouw van je stamboom. Met vriendelijke groeten !

  • jolleke van rooijen

    Hoi

    Ik ben inderdaad op zoek naar familieleden

    Kom uit Rotterdam

    Heb helaas niets gevonden op de pc

  • anoniem

    hoi ik wens je veel succes met je stamboom. Mijn familie heeft er ook een en die gaat terug tot en met 1500 en dat is vrij uniek maar mijn familie waren kerkvoogden dus vandaar dat het mogelijk was om zo ver terug te kunnen gaan.

    Toen ik jouw naam las moest ik denken aan een oude collega van me en zij heet nicole van rooijen en ze kwam uit rockanje.Ik weet natuurlijk niet of ze het leuk zou vinden als je haar belt, maar je kan het wellicht eens proberen

    Succes