Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuwe rubriek PRIKBORD

  • beheerder 0343 pagina

    En maar hopen dat er veel zinnige dingen hier worden geprikt.

  • Riet Monteyne

    Op 4 april 1997 las ik in het Advocatenblad een interview over 2 meisjes: Daniella Boersma en Vicky Deweese uit Wijk bij Duurstede, die samen een kinderadvocatenbureau Kids Security Service hadden opgericht in samenwerking met advocaat mr. Jan Boone. Via internet heb ik geprobeerd om er achter te komen of dit nog bestaat. Daar kreeg ik niets uit. Wie kan mij helpen? Bestaat dit nog en wat is het adres of telefoonnummer van hen. Zijn deze twee meisjes inderdaad rechten gaaan studeren etc. Alvast bedankt voor de hulp.

  • Vicky

    Beste Riet,

    wat leuk dat je aan ons denkt. Helaas bestaan wij niet meer.

    Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd.

    Mvg,

    Vicky

    ps Danielle is een hele andere kant opgegaan, ik ben criminologie gaan studeren.

  • henk zwier

    hoi hier een mailtje van henk

    ik heb al een paar mailtjes.gestuurd.naar mensen van dennenoord.maar nog niks heb gehoord.

    ik denk dat ik daar mee ophou

    want niemand reageerde op mijn mailtje

    ik zat vanaf 1959tot 1966 in dennenoord doorn

    degene die ik nog ken zijn.

    gerard bakker-johan verhei-janus zwanenberg-teo van vcenendaal-geertje boersma-dinie both- de broertjes van der laan.

    ik hoop dat ik nog een vanhun hoor.

  • brenda acda

    hoi henk,

    ik zelf heb hier niet gezeten ,maar mijn moeder wel zij hete dinie bot en wellicht is zij de gene die je in je berichtje vernoemt, hellaas is mijn moeder bij een auto ongeluk omgekomen in 1986, op de jonge leeftijd van 37 jaar maar ik kan mij zelfs hede ten dagen de verhalen die ze over haar jeud en dennenoord vertelde nog voor dehelder voor geest halen, ze had het er vaak over.